FİZİKİ ŞƏXSLƏR
Fiziki şəxslər Mərkəzi Bankın Bank Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinin göstərdiyi xidmətlərdən yararlana bilərlər.
Sertİfİkatın İmkanlari
- Elektronlaşmış bank xidmətləri – elektron imza vasitələrindən istifadə etməklə müştəri bank münasibətləri daha çevik, təhlükəsiz və rahat olacaqdır.
- Məlumatların tamlığının qorunması – müştəri-bank münasibətlərində dövr edən elektron sənədlərin bütövlüyünün və tamlığının qorunması təmin ediləcəkdir.
- İmza sahibinin identifikasiyası və autentifikasiyası – elektron imza və ya sertifikatın əldə edilməsi məqsədilə müraciət edən şəxslərin qeydiyyatı və identifikasiyası həyata keçirələcəkdir.
Sertİfİkatı NecƏ ƏldƏ etmƏlİ
1
SORĞUNUN YARADILMASI VƏ GÖNDƏRİLMƏSİ
2
ƏRİZƏNİN FORMALAŞDIRILMASI
3
ÖDƏNİŞ VƏ SERTİFİKATIN TƏSDİQLƏNMƏSİ
4
SERTİFİKATIN YÜKLƏNMƏSİ
Sertifikatın ərizəsini formalaşdırmaq üçün hər bir vətəndaş şəxsiyyət vəsiqəsi ilə Qeydiyyat Mərkəzinə müraciət etməlidir.
ƏrİzƏyƏ ƏlavƏ olunacaq sƏnƏdlƏr
- Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının Bank Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinin sertifikat xidmətlərinin göstərilməsinə dair Müqavilə
- İmza sahibinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti
- Sertifikat Xidmətinin istifadə edilməsi haqqında ərizə (Sistemdən real rejimdə generasiya olunur)
Elektron İmza daşıyıcısının və sertİfikatın əldə edİlməsİ